BIKE STORE
Kontakt: 070 746 146 | info@croc.si
×
 x 

Košarica je prazna

Pogoji poslovanja spletne trgovine Croc.si

Pred uporabo spletne trgovine Croc.si Vam svetujemo, da si preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja, saj z uporabo spletne trgovine izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, Vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate. Pridržujemo si pravico do spremembe Pogojev poslovanja kadarkoli. Vse spremembe so za kupce zavezujoče.

Splošna določila

Pogoji poslovanja spletne trgovine Croc.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje ter obravnavajo delovanje spletne trgovine Croc.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa in prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Jernej Hvala s.p., Vojsko 16, 5280 Idrija - v nadaljevanju ponudnik. Ob izpolnjenem obrazcu za naročilo blaga oziroma ob izvršenem nakupu, vsak obiskovalec spletne trgovine Croc.si postane kupec oziroma uporabnik.

Informacija o podjetju

  • Jernej Hvala s.p., Vojsko 16, 5280 Idrija
  • Email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • Telefon: +386 70 746 146

Plačilni pogoji

Ponudnik omogoča kupcu naslednje načine plačil: 
1. Plačilo po predračunu
Ko izpolnete obrazec za naročilo vam v najkrajšem možnem času pošljemo predračun in podatek o roku dostave blaga. Plačilo po predračunu  lahko izvedete preko e-banke, na banki, ipd. V kolikor želite hitrejšo obravnavo Vašega naročila pa nam lahko po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. pošljete potrdilo o plačilu.
2. Plačilo s plačilno kartico
Pri plačilu s kartico vaš račun bremenimo za znesek v višini opravljenega nakupa. Za nemoteno in varno delovanje/poslovanje skrbi ponudnik PayLike.


Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Postopek nakupa

Postopek nakupa poteka na naslednji način: 

1. Naročilo sprejeto

Kupec izbere željen izdelek s klikom na ikono “Dodaj v košarico”. S klikom na “košarica” lahko vedno pregleda kateri izdelki so že v košarici, s tem pa tudi dostopa do Obrazca za naročilo. V obrazec za naročilo kupec vpiše vse potrebne podatke, izbere način plačila ter način dostave. S klikom na ikono “Potrdite naročilo” kupec odda naročilo. Po oddaji naročila, kupec prejme potrdilo o naročilu oziroma kupoprodajno pogodbo po elektronski pošti. S tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

Kupec ima možnost preklicati naročilo v roku ene ure od oddaje naročila. Napake, popravke ali dodatke k naročilu lahko kupec pošlje po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali po telefonu +386 70 746 146. V primeru, da kupec ne prejme potrdila o naročilu na elektronski naslov, pomeni, da je prišlo do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Kupec lahko postopek ponovi, ali pa pošlje sporočilo po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali po telefonu na +386 70 746 146.

2. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in kupca obvesti o predvidenem roku dobave oziroma naročilo z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku po prejetem plačilu blago pripravi in odpošlje.

Pravica do odstopa od nakupa in vračila blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v osmih dneh ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 8-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., blago pa vrniti v nadaljnjih 8 dneh. Ponudnik vrne kupcu vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 8 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če kupec vrača izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo, da je bil uporabljan dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno da se s preiskusom ugotovi vse njegove lastnosti, si ponudnik pridržuje pravico da zaračuna odškodnino, ki jo oceni z zapisnikom ob vračilu izdelka.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo naročeno izrecno po naročilu kupca

Pri vračilu blaga vam zaračunamo stroške vračila v znesku 10 % od vrednosti vrnjenega blaga oz. najmanj 10 EUR.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vsi zahtevki za vračilo blaga se v teh primerih obravnavajo individualno.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava

Ponudnik blago oziroma storitev dostavi v dogovorjenem roku. V kolikor ponudnik blaga ne more zagotoviti dostave v dogovorjenem roku, o tem obvesti stranko in ji ponudi možnost odstopa od nakupa in vračilo kupnine, ali pa ga seznani z novim dobavnim rokom, v kolikor želi kupec izpeljati naročilo kljub daljšemu dobavnemu roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka in se kupcu zaračunajo posebej. Poštnina znaša 3 EUR. Pri nakupu nad 60,00 EUR je dostava brezplačna.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov kupca. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje ponudb, računov, informativnega gradiva, mailing obveščanja in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam ali posredovani v uporabo tretjim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam.

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic s poslanim emailom na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik se zavezuje spoštovati veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost kupčevega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


© Croc.si 2017 
vse pravice pridržane

Jernej Hvala s.p.,
Vojsko 16, 5280 Idrija, SLO

+386 70 746 146 (Jernej)
Klice sprejemamo med 8 in 18 uro.


NA VRH